Menemukan postingJelajahi konten menawan dan beragam perspektif di halaman Temukan kami. Temukan ide-ide segar dan terlibat dalam percakapan yang bermakna
مساء الخير عندى مقاومه انسولين عاليه جدا بتخلى دايما وزنى زايد و جربت اكتر من نظام غذائى و ادويه تخسيس و فشلت الكيلو اللى بينزل بيزيد تانى لحد ما اكتشفت موضوع مقاومه الانسولين كنت محتاجة نظام غذائى لعلاج مقاومه مع العلم وجود رضاعه طبيعيه... و شكرا
Ahmed Fawzi
بلاش منه احسن ( الاجسام هنا بتختلف ) و انصحك تدوري على براند شوكلاتة دارك قوي و جربيها مع القهوة انا كنت بعشقها بس اللي كان متواجد حاليا سعره لااااااا يسمح 😂
Hapus Komentar
Apakah Anda yakin ingin menghapus komentar ini?
Eman
كورونا قي منها50% وفي 75% طعمهم حلو جدا حربيهم
Hapus Komentar
Apakah Anda yakin ingin menghapus komentar ini?